Mä oon täs flirtannu koko illan.

Ekaks Kielimies: voi morjens! Kielimies halus erikseen ilmoittaa mulle facebookissa että hänellä on loppuvuosi duunia melkeen 24/7 ja että sorry beibeh, kiirettä pukkaa. Yeah right!! Kuinka tyhmänä se mua oikeen pitää?! On ihan eri asia että on kiire ku ettei oo aikaa mulle. Kyllähän mä tässä itseanalyysia harrastaneena ymmärrän, että kyse ei niinkään oo siitä, että mä haluisin Kielimiehen. Kyse on tasan siitä, että mun täydellinen ulkomuotoni, loistavat juttuni ja käsittämätön tekninen taitoni sängyssä eivät muka jostai syystä riittäneet Kielimiehelle. Itsetuntokolhuja, peltivaurioita, ei sentään lunastukseen.

Nettimies: ah, nettimies vastasi pitkän ja tyypilliseen tapaansa flirttailevan, seksintäytteisen ja pitkän mailin. Ahmin Nettimiehen sanoja, onneksi Nettimies ei tiedä olevansa Kielimiehen jälkeen lohdutuspalkinto ja laastaria haavoihin. Nettimies ehdotti pikaista tapaamista, luultavasti tapaamme perjantaina, koska Nettimies on lähdössä viikonloppuna reissuun ja jos kello lähenee nyt kolmea niin olen huomenna niin helvetillisessä krapulassa ja univelassa, että no way mitään edustuslookia saa päälle. Nettimies on kaiken hyvän lisäksi vielä lähes raivoraitis, joten tällainen vanhan viinan ja Marlboron tuoksuinen naishenkilö napaan asti ulottuvine silmäpusseineen ei välttämättä kiihota viimeisen päälle. Mun on skarpattava taas, vaikka Kielimies tämän aiheutti. Oletteko huomanneet, että syytän kaikesta paskasta ympäröivää maailmaa? Teen sen aivan tietoisesti, koska mussa ei ole vikaa. Hah! (ei naurata)

Nettimies laittoi itsestään mailiin 3 kuvaa. Nettimies on vaalea (ihan pieni pettymys), kivannäköinen, pitkä, hyväryhtinen, kropaltaan sopivan urheilullinen ja vaikuttaa myös ulkonäöltään ihan fiksulta. Nettimies kertoi samassa mailissa kuvien kanssa suhtautuvansa yhden illan juttuihin varauksella, koska meinaa tulla liian nopeasti. Libidoni laski miinukselle. Voi helvetti! Mä en tällä iällä kestä yhtään teinimäistä "sori, mä tulin jo!". Mennään nyt silti sinne pizzalle perjantaina, kunhan sitten vaikka ollaan vaan. Onpahan (ehkä) taas yks rakkaustarina tulossa. Siis oletan vahvasti Nettimiehen rakastuvan, itse en ymmärrä koko tunnetta.

Pikkumies: muhun on yltiörakastunu mua 4 vuotta nuorempi poika facebookissa. Mä melkeen sain sätkyn ku tää poika kertoi haaveilevansa seksistä mun kaltaisen _vanhemman naisen_ kanssa. Ikäkriisiä pukkaa kolmenkympin lähettyvillä. Pikkumies on kuitenkin niin saatanan söpö ja lutunen, ettei siitä voi olla tykkäämättä. Pikkumies ilmoitti äsken, että jos vaan haluan, hän lähtee välittömästi ajamaan luokseni ja silittää mut uneen. Niin noh, Pikkumieshän asuu tuossa lähes 600 kilometrin päässä, mutta tulkoot mun puolesta silittelemään, ei kuitenkaan nyt, olen liian kännissä jopa Pikkumiehelle. Silti tämä poika on niin kovin suloinen, että melkein tekisi mieli viedä poika sängyssä taivaaseen ja takaisin, ihan vaikkapa muuten vaan. Tässä on tosin se huono puoli, että joutuisin jättämään pojan aika nopeasti, suhdetta en hänen kanssaan tahdo, joten luultavasti olisin se paha täti, joka murskaa poikaparan uskon rakkauteen ja ihanaan yhdessäoloon vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tekisin siis hänestä tahtomattani yhden katkeran kusipäämiehen lisää enkä missään nimessä halua sitä. Poika on suloinen, puhdas ja kaunis ku ensilumi. Jos tätä lukee joku länsisuomalainen parikymppinen kiva ja sydämellinen nainen, annan Pikkumiehen käyttöösi välittömästi. Pidä hyvää huolta.