Aah, en tiedä onko tämä vielä laskuhumalaa vai vaihtunut jo krapulaksi. Lopputuloshan on, etten ole käytännössä taaskaan ymmärtänyt nukkua yöllä ja nyt haahuilen ympäriinsä liian suuressa kämpässäni ja raakun (laulamiseksi sitä ei voi sanoa) läpi kaikki maailman säälittävimmät rakkaus-itku-ero-biisit. Helvetin terapeuttista muuten!!

Olen niin laiska baariin lähtijä nykyisin, että keskityn mielelläni nettituttavuuksiini. Ei tällainen nettituttavien kanssa juominen varsinaisesti halvemmaksi tule eikä seura kovin paljon älykkäämpää ole näin ku baaritiskillä minarissa ylikännissä, mutta lähtemisen vaivan säästää sentään.

Olen kuolannut tänä aamuna kalifornialaisen surffaajamiehen tatuoitua yläkroppaa. Olen flirtannut aussimiesten kanssa (jostain syystä aussit ja tanskalaiset vetoaa mun miesmakuun ehkä kaikista maailman miehistä eniten) oikein kunnolla. Viimeistään mut sai syttyyn italialainen ylikomea, puolialastomana kireissä, seksyissä alasvaatteissa esiintyvä jätkä, joka on tulossa Suomeen työreissulle (ja jopa tähän kaupunkiin!!) viikonloppuna. Italialaiset ei yleensä vetoo mun miesmakuun vähääkään, mut tää jätkä aiheutti musta värähtelyä pelkän ulkonäkönsä ja hurmokseen asti vievän ulkonäköni kehun ansiosta. Jos joku väittää, että mut on vaikee hurmata niin voin kertoa, että paskaa puhuu. Riittää ku tarjoo humalan, sattuu näyttään hyvältä, omaa kohtuullisen kokoisen kyrvän, tietää mitä sillä tehdään ja osaa puhuu kivoja. Oon täysin myyty. Italialainen yöpyy tossa muutaman kilsan päässä hotellissa. Sovittiin italialaisen kans treffit hotellin ala-aulaan lauantaille. Italialainen haluaa viedä mut syömään. Hienoo, perjantaina meen nettimiehen kans ja lauantaiksi nyt sit tää. Vältyn kivasti kauppareissulta. Kuinkahan horo sitä oikeestaan onkaan? Ja kai tää mun sekoilu jostain traumasta johtuu, ei tää kuulemma normaalia ole. Näin väitti se surusilmäinen terapeutti mulle joskus muutama vuosi sitten ja tarjos avuksi kalanmaksaöljyä ja kirkasvalolamppua. Kuten arvata saattaa, ei vitamiinit paljon seksiaddiktia auta.

Harrastan itseanalyysia myöhemmin, nyt on nukuttava hetki. Pääsee ehkä eilisen kännistä eroon.